szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, sierpnia 31, 2015

Duży słoń origami modułowe - wersja żeńska.

Dzień dobry !

Dziś chciałam Wam pokazać drugą jaką wykonałam do tej pory słoniczkę :) Kosztowała mnie mnostwo pracy ale sie udało :)

Jak zrobić słonia origami modułowe?

Podstawa to 45 szt modułow w jednym rzedzie.

słoń, origami.

Wcześniej była słoniczka w wersji fioletowej, tym razem powstała w kolorze rózowym :)

prezent który sam wykonasz

Bok słonia. Ozdobiłam wstazka satynowa.

słoń z papieru na prezent

W tyle jak każdy słoń ma kokardke :)

Czas pracy na wykonanie takiego dużego słonia z origami modułowego to około 5 dni . I mowie tu o pracy po naprawde całych dniach. Nie zliczam juz ilosci modułow bo zwyczajnie mi sie nie chce, kazda figurke robie na oko.

Dziekuje ze zagladacie do mnie :) Ja wiem, że nie ktore osoby juz tworza ozdoby na swieta Bożego Narodzenia, sama już o tym myśle i boje się, że na nowosci nie starczy mi czasu :/ ale zrobie wszytsko aby cos nowego wymyslec :)

Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)