szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, lutego 16, 2014

Sukienka ślubna i łabędzie.

Dzień dobry :)

Miałam Wam wczoraj pokazać nad czym ostatnio pracowałam, ale dopiero dziś ukończyłam swą pracę.

Jestem trochę chora ból gardła, katar... ech ale daję radę hehe i właśnie teraz Wam ukazuje moją pracę a jest to sukienko-koszyk ślubny na wino i dwa łabędzie z origami modułowego mogą być prezentem dla pary młodej, można je wykorzystać podczas zbierania pieniążków na wózek dla dziecka ;)


Suknia ślubna kosz na wino

 Sukienka wypleciona z papierowej wikliny, ozdobiona organzą , tasiemką bawełnianą , satynowymi wstążkami i brokatowymi.

Łabędzie origami modułowe

 Łabędzie dość duże są mają 30-parę centymetrów wysokości, wykonane metodą origami modułowego.

Łabędzie origami modułowe

Sukienka na pewno pomieści winko dla pary młodej ;)

Suknia ślubna kosz na wino

Suknia ślubna kosz na wino
  
Tył sukienki :)
Suknia ślubna kosz na wino

Dziękuję , że mnie odwiedzacie. Lecę wyzdrowieć ;)

4 komentarze:

  1. Śliczne łabędzie i fajna ta sukienka na wino ;). Młoda para na pewno będzie zachwycona
    Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudności:) Zdrówka życzę, mnie w zeszłym tygodniu dopadło choróbsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace, zdróweńka życzę- kuruj się bo czekamy na kolejne cuda

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny gorset a łabędzie takie milusińskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)