szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, marca 09, 2014

Kurczak wielkanocny :)

Dzień dobry bardzo słonecznie :)

Jak już wspomniałam na fb pracowałam ostatnio nad kolejną pracą z origami modułowego :)

Powstał kurczaczek dość duży :) A raczej pani gosposia wielkanocna :)

Kurczak wielkanocny origami modułowe

Kurczak ten ma wysokości 40 cm.

Kurczak wielkanocny origami modułowe

Ozdobiony jest wstążkami, koronkami.... 

Kurczak wielkanocny origami modułowe

Tył ozdabia wstążką oraz kwiat ze wstążki.

Kurczak wielkanocny origami modułowe

Na kokardkach są perełki :) Z przodu ala'fartuszek :)

I co sądzicie o takiej wersji kurczaczka wielkanocnego?

Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

7 komentarzy:

  1. Jest fenomenalny! Świetne sa te Twoje pracy, oryginalne i niezwykłe :)
    Pozdrawiam,
    http://sylwia-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, no to się napracowałaś tyle karteczek zwinąć, wyszło cudo, gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Żółtek , chciałam powiedzieć ale dodam Miss Żółtek ( czy Żółtkowa). Tak czy inaczej jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny i oryginalny :). A ten ogonek z kokardki wygląda bosko :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten kurczaczek :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)