Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, marca 10, 2014

Kosz kwiatów :)

Dzień dobry :)

U mnie od wczoraj bardzo słoneczna i dość ciepła pogoda, aż praca wre hehehe :)

Przedstawiam Wam dziś mój różany kosz :) Może być piękną ozdobą stołu.

Kosz kwiatów z papierowej wikliny

Wybrałam kolor kwiatów z krepy włoskiej barwy różowej :)

Kosz kwiatów z papierowej wikliny

Dodałam sztuczne kwiaty tego samego koloru :)

Kosz kwiatów z papierowej wikliny

Kosz wyplotłam z papierowej wikliny, pomalowałam na biało, ozdobiłam wstążką :) uzupełniłam sizalem :)

To tyle na dziś :) lecę dalej coś wymyślać , kombinować :D

Bardzo się cieszę, że coraz więcej osób pisze też do mnie na e-maila z pytaniami a także ze swymi pracami :D Cieszy mnie to ogromnie, dzięki temu wiem , że warto tworzyć to co tworzę ;) Dziękuję !

Pozdrawiam stałych obserwatorów jak i tych nowych :)



9 komentarzy:

  1. Piękny koszyczek :) I różyczki słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek przepiękny...Ewuś jakiej farby użyłaś do pomalowania? dziękuję)Iza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu czym pomalowałaś ten koszyk..to znaczy jaką farbą?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)