szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

sobota, września 20, 2014

Anioł

Dzień dobry weekendowo :)

U mnie pogoda deszczowa i ponura :/ nic się nie chce robić....

Kilka dni temu zrobiłam z origami modułowego aniołka, którego Wam dziś pokazuję :)

Po woli zaczynam przygotowywać się do świąt, gdyż i tak szybko nadejdą ;) mimo, że mamy końcówkę września .

Anioł origami modułowe.



Anioł koloru jest białego, ma wysokości 35 cm.

Anioł origami modułowe.

Ozdobiłam go złotą wstążką i kwiatem ze wstążki, zrobionego ręcznie ;)

Anioł origami modułowe.

W tyle prezentuje się tak :)

To mój pierwszy anioł z origami modułowego, nawet nie jest trudny do wykonania, chociaż wiele razy się zastanawiałam jak go zrobić ;) myślę, że udało mi się :)

Inspirację zaciągnęłam z bloga Pauliny :)

Dziękuję za odwiedziny, jeśli wzorujesz się na moich pracach , proszę napisz źródło inspiracji ;) Dziękuję .

6 komentarzy:

  1. Witam mogę prosić schemat jak wykonać Aniołka i z ilu trójkątów
    na e-mail kas721@wp.pl Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze to szkoda bo szukam i szukam i nigdzie właśnie nie mogę nic znalesc

    OdpowiedzUsuń
  3. a można wiedzieć jakie wymiary ma kartka na złożenie modułu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zrobiłam już dół, ale teraz nie wiem jak! Pomożesz mi?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)