szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, stycznia 29, 2014

Czerwony słoń z krepy włoskiej.

Dzień dobry z samego rana :)

Wczoraj ukończyłam słonia z krepy włoskiej koloru czerwonego, wyszedł bardzo ładnie, przynajmniej mi się podoba w tych kolorkach a Wam?

słoń z krepy włoskiej

słoń z krepy włoskiej

Ma dzwoneczek czerwony :)

słoń z krepy włoskiej

I kokardę na ogonie :)

Mimo, że tyle zrobiłam już rzeczy z krepy włoskiej nadal kręcę róże metodą cukierkową :) powstanie jeszcze jedna rzecz, przy której schodzi więcej czasu :) Palce niby bolą ale po kilku zwinięciach róż chyba się już przyzwyczajają hihihi

Życzę Wam spokojnego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Słonik na szczęście,a z takim słonikiem to szczęście murowane:)Śliczny pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki fantastyczny :) taki słodziak mały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu przypadkiem i zaniemówiłam z wrażenia, Twoje origami są niesamowite. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobić takiego słonika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) http://origami-pasja.blogspot.com/2013/09/kurs-na-soniatko-z-krepy-woskiej.html zapraszam do zakładki SCHEMATY-KURSY

      Usuń
  5. Jaki słodziak! Wygląda niesamowicie sympatycznie. Najbardziej kojarzy mi się z osiemnastką, takie słonie często wędrują do solenizantów, ale na inne okazje nada się równie dobrze. Co za miły podarunek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)