szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, września 24, 2015

Bombka decoupage

Witajcie :)

Pora rozpocząć sezon świateczny :) Już na facebooku pełno ozdób świątecznych się pokazuje a ja hmm jak zwykle w tyle hehehe poraz to zmienić ;)

Dlatego dzis pokażę Wam moją pierwszą tego roku bombkę zrobioną metoda decoupage. W zesżłym roku poraz pierwszy robiłam bombki z decoupage teraz myślę, bardziej zagłębić się w tej technice.

Tym razem jest to niebieska bombka z motywem róży z dodatkiem srebra.

Bombka decoupage

Dodatkowo ozdobiłam wstążką białą i niebieską w kropeczki.

Boże Narodzenie ozdoby świąteczne

Bombka decoupage

Może nie jest doskonała, ale myślę, że z każdą kolejną bombką będzie efekt znacznie lepszy :)

Trzymajcie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)