szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, września 25, 2015

Krasnoludek - origami modułowe ( 3d )

Dzień dobry :)

Pisałam już wiele razy , że będę się starać robić nowości głownie z origami modułowego. Dlatego dziś pokażę Wam Krasnoludka jakiego wykonałam właśnie z origami modułowego.

Na całe szczęście moduły czerwone, grejpfruitowe, zielone i białe miałam poskładane juz jakiś czas temu. Dzięki temu złożenie krasnoludka zajęło mi dwa dni. Gdybym składała moduły pewnie zajęło by mi to około pięciu dni.

Mój krasnoludek ma wysokości 57 cm. Podstawa ( jeden rzad )  to 40 szt modułow.

Krasnal zrobiony z origami modułowego ( 3 d )

Nie sięgałam po wzory, tutoriale czy schematy  w internecie. Po prostu w google wpisałam "krasnoludek" i przypatrywałam sie postaciom z bajek.

Krasnal z papieru

Czapeczkę ma z jasozielonych modułow  , kubraczek czerwony, spodnie jasnozielone a buciki brązowe.

Krasnal na prezent

Włosy ma białe, bo takie głownie mi wyskoczyły w google postacie z białymi włosami.

Krasnoludek - origami modułowe ( 3d )

Tył krasnoludka :) 

Grupa krasnoludków

Bok krasnoludka, twarz jak i dłonie ma koloru grejpruitowego.

Krasnoludki z bajki

Nosek, oczka, brwi i usta wyciełam z papieru ( usta z filcu ma ).

Duzy krasnal

Dodatkowo na kubraczku ma dwa czarne guziki :)

I co podoba sie? Jestem wzrokowcem , dlatego nie korzystam nigdy z tutoriali. Staram się coś z głowy robić ewentualnie przypatrywać się juz narysowanej postaci, tak było właśnie w tym przypadku.

Uff napracowałam się poraz chyba na drugą kawę, bo pogoda strasznie ponura za oknem.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

3 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)