szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, września 29, 2014

Mikołajkowa krowa z origami modułowego.

Dzień dobry :)
Powstała u mnie krowa z origami modułowego w wersji mikołajkowej. Wysokości ma 50 cm, także jest duża.

Kolorów jest biało-czerwonych.

Mikołajkowa krowa z origami modułowego.



Już widzieliście tę krówkę ;) we wcześniejszym poście.

Krowa z origami modułowego.

Jak widzicie wygląda tak jak poprzednio tylko ma czapkę mikołajkową .

Krowa z origami modułowego.


Mikołajki za jakieś dwa miesiące są, ale warto już poszukać inspiracji lub prezentu na te okazję.  Dlatego postanowiłam Wam krówkę pokazać.

Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Piękna mikołajowa Krowa! RObi wrażenie i będzie świetnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna świąteczna krówka:) Oryginalna i idealna na prezencik.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)