szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lipca 16, 2013

Kurs - róża z krepy włoskiej ( metoda cukierkowa )

Witam ponownie :)
ktoś kiedyś pytał mnie jak robię róże z krepy włoskiej. W tym poście postaram Wam się to pokazać , myślę, że uda mi się to fotograficznie wytłumaczyć :)

Więc zaczynamy od tego, że ucinamy półtora paska z krepy włoskiej , składamy na pół, na pół , na pół tak aby nam powstało 8 pasków , patrz zdjęcie niżej :






Zaczynamy  od prawej strony ( nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale ja jestem praworęczna ) zaginamy kawałek krepy , patrz zdjęcie niżej :





Aby zrobić tę róże potrzebne są dwie ręce hehe na zdjęciach jest moja lewa ręka druga musiałam robić zdjęcia hehe :D

No to teraz kciukiem przytrzymujemy ten trójkącik , lewą dłonią tworzymy następny trójkąt :




Pierwszy trójkąt pchniemy w górę, a drugi zawsze w dół ( tak jak byśmy cukierka zawijali ) ma nam powstać coś takiego jak na zdjęciu niżej



I tak robimy cały pasek lewy trójkąt przytrzymujemy kciukiem kierując go ku dołowi a prawy też przytrzymujemy kciukiem i kierujemy go ku górze:



Tak wygląda cały pasek:




Następnie bierzemy pasek w ręce i pierwsze dwa obroty robimy na zewnątrz:




Pozostałe obroty robimy do wewnątrz:




Zwijamy całą różę i wiążemy nićmi :)





Ja po zwinięciu róży , każdy płatek ponownie wyginam abym miała tak jakby rozłożoną róże :)




No i mamy różę, pamiętajcie , że każdemu wychodzą inne ale bardzo podobne :)




Dziękuje za uwage :D :D :D Mam nadzieję, że jasno wytłumaczyłam na fotkach jak wykonać róże z krepy włoskiej metodą cukierkową :)

Powodzenia w działaniu :)


6 komentarzy:

  1. O to ciekawe;-) zawsze całą róże robiłam do wewnątrz;-) musze zobaczyć jak wyjdą mi Twoim sposobem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez zawsze cały pasek zwijam do wewnątrz, bo moim zdaniem wychodzi bardziej naturalny środeczek:) Super kursik, na pewno wiele początkujących osób z niego skorzysta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, bo mnie nie wychodzi. Jak pierwszy trójkąt zagnę do tyłu - jak radzisz - a drugi przytrzymuje to nic takiego jak pokazujesz nie wychodzi. Pokazałaś tylko raz a to niestety za mało by sie nauczyć. Musze chyba szukać dalej bo bardzo mi zalezy by sie nauczyć, bo chcę takimi małymi różyczkami przybrać stól na urodziny wnuczki. A może ja jestem tak słabo kapująca?? Pozdrawiam serdecznie. - Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, mi tez było z początku bardzo trudno zrozumieć jak zrobić taką różę. Nie wychodziły mi w ogóle. Polecam film Ani Krućko :) http://www.youtube.com/watch?v=G5GYQFQj8Lw

      Usuń
  4. super dzięki tobie nauczyłam się na innych blogach było to takie niezrozumiałe

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża fajna jest ale miałabym prośbe jakbyś mogła wstawić jak się robi tulipana krok po kroku? Z góry dziękuje ślicznie )))) włoski kursy szczecin dały mi wiele, ale najbardziej jestem zadowolona z tego, że nauczyłam się słuchać. Warto również zwrócić uwagę przy wyborze firmy http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 szkoły na oferty skierowane do klientów pragnących rozpocząć naukę przez Skype. Dowodem na, że włoski jest obecnie na topie wskazuje coraz większa liczba przeprowadzanych rozmów kwalifikacyjnych w języku włoskim. Ciekawym rozwiązaniem są lekcje przeprowadzane za pośrednictwem platformy do spotkań online, które dają wiele większe możliwości niż nauka takiego język jak włoski.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)