szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, grudnia 01, 2014

Niespodzianka :)

Dobry wieczór :)

Razem z Gosią z bloga http://gojka80.blogspot.com/ postanowiłyśmy zrobić niespodziankę mikołajkową podopiecznym z Domu Dziecka w Szymonowie . Na pomysł wpadła Gosia , zgodziłam się. Razem uwielbiamy origami modułowe więc to była dla nas całkowita przyjemność.

Razem z Gosią znamy się już jakiś czas wirtualnie, ale to wcale nie przeszkadza aby móc wspólnymi siłami komuś zrobić niespodziankę. I to jaką niespodziankę? Prosto z serca :)

Postanowiłyśmy zrobić słonie świąteczne :) wielkich rozmiarów. Moje słonie już widzieliście :) Takiego też posłałam do Gosi a Gosia opracowała całą resztę :)

Jak widzicie słonie są ogromnej wielkości mój ma około 60 cm wysokości  Gosi też.

Słonie z origami modułowego

Gosia robiła z bardzo małych elementów , ja dzieliłam kartkę a4 na 8 części. Stąd widać tę różnicę modułów.

Oczywiście musiałyśmy uwiecznić sobie zdjęcie ze słoniami :D Bez tego by się nie obyło hehe ale też po to aby Podopieczni Domu Dziecka wiedzieli od kogo dostali niespodziankę ;)

Słonie z origami modułowego

Również do niespodzianki dołączone są życzenia :)





Życzymy Podopiecznym z Domu Dziecka w Szymonowie aby słonie przyniosły Im dużo szczęścia ;)

Pamiętajcie Wy też Drodzy Czytelnicy możecie zostać Świętymi Mikołajami ! Wszystko zależy od Was , od Waszych chęci ;)

Miłego wieczoru :)


2 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)