szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, grudnia 03, 2014

Drzewka szczęścia z krepy włoskiej.

Dzień dobry :)

Już kawka wypita? Ja już prawie tak ;)

Jakiś czas temu zrobiłam drzewka z krepy włoskiej :) W kolorach różu.

Krepa włoska.

Jak Wam się podobają w takiej kolorystyce??  Były pytania o drzewka komunijne , te równiez takie mogą być ;) Kolorystyka dowolna  :)

Pozdrawiam serdecznie i ciepło :)

2 komentarze:

  1. Te drzewka są cudne na żywo.Ja zamawiałam je na komunię synka w tym roku i w całym hotelu zrobiły furorę.W przyszłym roku mam kolejną komunię drugiego synka i uśmiechnę się też po nowe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne drzewka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)