szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, listopada 14, 2014

Moje origami :)

Witajcie wieczorową porą :)

Pewnie większość z Was zastanawia się jak naprawdę są duże moje figurki z origami modułowego. Specjalnie zrobiłam sobie z nimi zdjęcie, gdyż uzbierała mi się mała kolekcja ;) Tak się z nimi prezentuję :D


Hehehe zdjęcie było robione na szybko , dodam, że mam na sobie buty na wysokim obcasie bo inaczej bym była najmniejsza na zdjęciu hihihi :D

I jak wrażenia? Podzielcie się ze mną nimi :)

Miłego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. Zamurowalo mnie z wrazenia, wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!! Myślałam, że są o ponad połowę mniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niesamowite zdolne i cudowne rączki, które czarują wprost swoimi cudeńkami z orgiami. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry. te figurki są takie duże bo robi Pani odpowiednio większe moduły? można wiedzieć jaki wymiar? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kartkę a4 dziele na 8 części. To tez dużo daje, że są większe, ale też maja np nie 30 szt podstawy a nawet 70 szt modułów.

      Usuń
  5. O matko!!! Ile nocy robiłaś jednego ludka??? http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również jestem pod wrażeniem, są przepiękne, i jakie duże.Ale masz cierpliwość.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, oj robi wrażenie. Ze zdjęć widziałam że Twoje prace są spore ale nie sądziłam że aż tak! Sama kiedyś troszkę bawiłam się w origami ale z przekory dążyłam do tego by prace były jak najmniejsze ;) więc tym bardziej rozmiar Twoich robi na mnie duże wrażenie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. odebrało mi mowe WOOOOOOOOOW podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne jak ty to robisz? Nie wiedziałabym od czego zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zapraszam do zakładki SCHEMATY - KURSY :) Jest tam opisane jak robię kilka rzeczy.

      Usuń
  11. bardzo ładne są Pani prace ...aż miło popatrzeć .....;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy robiłaś kiedyś modułowego ANIOŁKA jak tak to potrzebuje pomocy . mam zrobiony już brzuszek mojego aniołka ale nwm jak przymocować skrzydełka bez używania kleju ?? pomocyyy proszęęęę !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam aniołka, i skrzydła doklejałam klejem na gorąco.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)