szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, listopada 27, 2014

Fioletowy słoń - origami modułowe.

Witam,

oj ręce mi odpadają... bolą ale dam radę ;)

Składałam kolejnego słonia , tym razem w kolorze fioletu :)

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Jest bardzo wysoki na pewno ma 70 cm wysokości.

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Koloru fioletu użyłam bardzo jasnego tzw pastelowego.

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Oj duuuużo się musiałam napracować aby stworzyć tego słonia....

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Myślę, że w tym kolorze będzie się Wam podobał :)

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Ozdobiłam podobnie jak tego czerwonego :)

Słoń , mikołaj origami modułowe.

Ufff jestem padnięta, ręce mnie bolą całe od ramion po palce a jeszcze czeka mnie sporo pracy, trzymajcie kciuki !

Życzę udanego dnia, dziękuję za odwiedziny :)

1 komentarz:

  1. Śliczny! Podziwiam Cię za cierpliwość do składania tych modułów. Ja kiedyś pokusiłam się o zrobienie dwóch łabędzi i na tym się skończyła moja przygoda z origami :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)