szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, maja 05, 2015

Bocian - prezent ślubny.

Witam serdecznie :)

Ostatnio tworząc materiału mi zabrakło :/ musiałam poczekać parę dni na wykończenie swej pracy.
Zrobiłam bociana metodą karczochową. Ma to być prezent na ślub dla Pary Młodej.

Bocian - prezent ślubny.

Pomysły podrzucacie Wy, ja tylko wykonuję je hehehe.

Bocian karczoch

Bocian jest wysoki ma 54 cm . Zrobiłam gniazdo z szalu boa hehehe :)

piórka, bocian, prezenr, karczoch, dziecko

Tył prezentuje się tak jak na zdjęciu powyżej.

Narodziny, ślub

W dziobie jest wstążka, która trzyma niemowlę ( dziewczynkę ) .

Bocian - prezent ślubny.

Kokardą ozdobiłam szyję bociana.

Bocian - prezent ślubny.

Gniazdo przyozdobiłam kwiatami kanzashi. A dół zielonymi liśćmi.

Bocian - prezent ślubny.

Figurka jest kupiona . Myślę,że taki prezent będzie oryginalnym dla Państwa Młodych lub dla osób, które spodziewają się powiększenia rodziny. A Wy co myslicie?

2 komentarze:

  1. Witam bociek jest piękny i bardzo oryginalny....mnie zachwycił.Zdradz proszę konstrukcję głowy i szyji proszę pozdrawiam Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dziękuję :) Bociana głowa składa się z kuli styropianowej a szyja z tekturki.

      Usuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)