szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, maja 26, 2015

Wózek - origami 3 d.

Dzień dobry :)

Pogoda u mnnie ponura... mam nadzieję, że w miarę szybko pojawi się słoneczko :)

Dziś od razu z rana wzięłam się za ukończenie wózka z origami modułowego. Kurs na wózek znajdziecie u mnie na blogu w zakładce SCHEMATY - KURSY.

Wózek zrobiłam dla dziewczynki w kolorze purpurowym, biskupim...

Wózek z origami modułowego jak zrobić?

Z dodatkami białymi :)

Wózek z papieru origami.

W tyle jest wstążeczka i tasiemka.

Wózek origami 3d jak zrobić?

Poduszkę szyła moja siostra a kółka zrobił mój brat :) Dziękuję.

Kurs na wózek z origami 3d .

Natomiast buciki zrobiła moja mama , niestety ja i szydełko czy druty to czarna magia ;) - Dziękuję.

Wózek origami 3 d, origami modułowe, jak zrobić, kurs, schemat, diagram.

Kólka pomalowane są na biało.

Wózek ma szerokości 24 cm, wysokości 23 cm, długości 26 cm.

Dziękuję za Wasze odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)