szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, czerwca 01, 2015

Słoń - origami modułowe (3d ).

Dzień dobry :)

W końcu udało mi się ukończyć kolejną wielką pracę z origami modułowego. Powiem Wam , że ilość modułów jakie poszło aby wykonać tego słonia poniżej w wersji żeńskiej to około 6-7 reklamówek różnej wielkości... Bo i małe jednorazowe i duże do wielokrotnego użytku.

Moduły na tę pracę zbierałam pewien czas, było ich naprawdę mnóstwo a zostało się niewiele ;)

Papier, origami jak zrobić słonia?

 Nie powiem Wam ile dokładnie poszło modułów , ale podstawa jest zrobiona z 50 szt.

tutorial jak zrobic słonia.

Może na zdjęciu nie widać dokładnej wielkości słonia , jednak ma on wysokości 59 cm.

Origami , 3d, papier, maskotka.

Prezentacja z boku :) Kokardki dwie ma na głowie.

Słoń - origami modułowe (3d ).

W tyle również jest kokardka. Słoń ten jest koloru pastelowego fioletu i białego a takze z dodatkami greipfruitowymi.

Słoń tył, origami.

 Jak widać na zdjęciu spódniczka tego słonia unosi się ku górze ;)

Słoń - origami modułowe (3d ).

Nogi są białe.

Słoń - origami modułowe (3d ).

Całość prezentuje się tak :) Mnie osobiscie podoba się ten słoń bo wiem , że dużo pracy też kosztował aby go wykonać no i kolorki mi się podobają.

Słoń - origami modułowe (3d ).

Chciałam aby był taki zestaw , dlatego w takich też kolorkach do kosza z kwiatami kusudamy dorobiłam słoniczkę  z origami modułowego. Ten zestaw jest naprawdę ogromnych rozmiarów, jak pewnie zauważyliście nie tworze małych rzeczy ;) ale istnieje możliwość zrobienia zestawu bądz pojedynczych egzemplarzów w mniejszych rozmiarach :)

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Robi Pani piękne rzeczy, zazdroszczę talentu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Przy doczepianiu nóg/rąk trzeba dobrze trafić w inne moduły, czy można je zwyczajnie przycisnąć w obojętnie jakim miejscu?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)