szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, czerwca 30, 2015

Słoń z krepy włoskiej :)

Dzień dobry :)

Wczoraj zrobiłam kolejnego słonika z krepy włoskiej :) Ma wysokości około 50 cm.

Krepa włoska, krepina, bibuła, róże, słoń

Kolory to ciemny niebieski z jasnym.

Jak wykonać słonia z bibuły?

Bok słonia :)

róże , słonik na szczęscie

Tył ;) Na ogonie ma kokardkę :)

krepa włoska

Ma kły i kapelusik :)

Jak duży jest słoń z krepy włoskiej.

A takiej wielkości są moje figurki z krepy włoskiej słoń i zajączek, przy okazji załapały się do zdjęcia wózki z rattanu, które mają wysokości 31 cm :) Zdjęcie zrobiłam dlatego aby pokazać Wam wielkość zajączka z krepy włoskiej, kolory oczywiście mogą być inne to kwetis gustu ;)

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)