szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, czerwca 29, 2015

Wózki - rattan.

Dzień dobry :)

jak zwykle od rana pracowałam nad kolejnymi swoimi hmm dziełami ;) Zrobiłam dwa duże wózki z rattanu .

rattan dekoracje

Średnica samych kól to jakieś 10 cm ;) Wózeczki jak widzicie wykonałam dwukolorowe .

chrzest , ślub, rattan, wózek

Zielony rattan  połaczyłam z wybielanym :)

poduszka, kołderka, rattan

Tym razem sama uszyłam poduszeczki i kołderki ;) Na szyciu się nie znam ale chyba będę musiała kupić sobie maszynę i spróbować swoich sił w szyciu ;)

koronka, perełki, rattan

Obydwa wózki ozdobiłam koronkową gipiurą :) Koła przyozdobiłam pręcikami , które używa się do ręcznie robionych kwiatów ;)

rattan wybielan, różowy ,

Natomiast kolejny wózek zrobiłam w kolorze jasnego różu z wybielanym rattanem.

Wózki rattan

Kołderkę i poduszkę przyozdobiłam jak w tym zielonym wózku.

rattan, wózek, roczek, ślub,oczepiny

Kokardki ozdobiłam serduszkami ;) 

kokardki, rattan,

Ech napracowałam się robiąc te wózki , w sumie zaczęłam je robić jakies hehe dwa miesiące temu ale w końcu doczekały się ukończenia :)

Wózki są długie 31 cm, wysokie 31 cm, szerokie 17 zm ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)