szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, września 18, 2013

Sanie Mikołaja :)

Dzień dobry :)
u mnie dziś słoneczna pogoda :) aż miło jak słoneczko świeci , chociaż czasami chowa się za chmurki :)

Wczoraj plotłam sanie Mikołaja, wiem , wiem do świąt daleko ale mimo to szybko czas zleci ;)
Dlatego warto o świętach pomyśleć troszkę wcześniej :)

Jak zrobic sanie Mikołaja z papierowej wikliny?

Jak widzicie moje sanie maja worek z prezentami ( po nalewce babuni hahah wiedziałam, że kiedyś worek się na coś przyda ;) ) no i oczywiście dla tych niegrzecznych jest rózga ;)

Sanie Mikołaja z papierowej wikliny.

Sanie Mikołaja z papierowej wikliny.

Sanie Mikołaja z papierowej wikliny.

Sanie Mikołaja z papierowej wikliny.




A Wy byliście grzeczni tego roku? ;)

Pozdrawiam ciepło i życzę dużo pomysłów na prezenty świąteczne :)

8 komentarzy:

  1. super pomysł i wykonanie, praca jest piękna :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://edzia4207origamimodulowe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś chyba pierwsza z saniami;))Super,pięknie zrobione,nie upszczone niepotrzebnymi dodatkami,idealne;)Brawo za pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu ty to tak nieprzerwanie pracujesz aż miło patrzeć ale te sanie to się w nich zakochałam no u mnie obraz zimowy już był to i sanie tą drogą powinny sunąć - brrr- na samą myśl że zimno znów wielkimi krokami kroczy to tak się jakoś dziwnie robi pa ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu ty tak ciężko pracujesz z dnia na dzień coś nowego a sanie ą przepiękne widzę że nie tylko ja już nawołuję zimę brrrr. nie lubię zimna ale cóż taki już mamy klimat ciepło pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te sanie:) Wprowadzasz nam już świąteczny nastrój:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne prace!!!!! zostaję by podziwiać i zapraszam http://siljia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl! Nie obrazisz sie jesli podkradne pomysl??? Bardzo mi sie podobaja!! Obiecuje,ze zrobie po swojemu, nie skopiuje bezczelnie ;-) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)