szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, stycznia 27, 2016

Smerfetka - origami modułowe.

Dzień dobry :)

Jeśli myślicie, że leniuchuję to jesteście w błędzie, cały czas od rana do wieczora składam moduły. Dziś powstała smerfetka tym razem z warkoczami :) Jest to duża smerfetka, wysokości ma 69 cm. Ilości modułow jeszcze nie zliczyłam, ale jest ich sporo. Godziny szybko lecą a ja czasami czuję, że czasu mi brakuje :/ ech... o rękach nie wspomnę, bolą strasznie... Jesli się Wam podoba taka smerfetka zostawcie komentarz :)

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka - origami modułowe.

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)