szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, stycznia 17, 2016

Duży łabędz z napisem Kinga.

Witam,

ostatnio bardzo duzo pracuję nad swoimi figurkami z origami modułowego. Postawiłam sobie cel i zamierzam nie odpuszczać :) dlatego pracuję nad nimi całymi dniami. Od 8 rano do nawet 22 godz. wieczorem. Myślę, że może przyjdą mi do głowy nowe pomysły i powstaną nowe figurki.

Zrobiłam dużego łabędzia z napisem Kinga . Jest to pierwszy mój łabędz z imieniem. Troszkę się musiałam zastanowić co  jak połaczyć ale myślę, że się udało jak na pierwszy raz.




Kolory to ecru, czerwony i zywy zielony :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)