szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, lutego 27, 2014

Rodzinka.pl hehehe zajączków ;)

Dzień dobry !

Jak dobrze wiecie jakiś czas temu powstały duże dwa zajączki z origami modułowego, które maja wysokości około 55 cm.  Dziś do kolekcji został ukończony kolejny zajączek z origami modułowego koloru jasnej zieleni :)

Zając wielkanocny origami modułowe

Jak widzicie robiłam z takiej samej wielkości sztuk modułów jednak podstawę zrobiłam z 30 szt :)

Zając wielkanocny origami modułowe

W ten sposób powstała rodzinka zajączków wielkanocnych ;) Mama, tata i synuś hehehe :D

Inne rzeczy na Wielkanoc też mam zamiar zrobić :) trzymajcie kciuki ! :)

4 komentarze:

  1. jaki słodziak , rodzinka w komplecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, przepiękne króliki, wszystkie prace świetne, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam
    http://elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)