szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, sierpnia 20, 2015

Filiżanka z papierowej wikliny :)

Witam,

ostatnio bawię sie wikliną papierową :) ale do origami na dniach powrócę ;)

Zrobiłam dużą filiżankę z papierowej wikliny wraz ze spodkiem :) w kolorze niebieskim.

wiklina papierowa, papier, gazeta, kwiaty, filizanka, koronka

Filiżanka jest duża :) Ma szerokosci 26 cm, wysokosci 14 cm plus rączka.

filizanka zpapierowej wikliny na prezent

Ozdobiłam gipiurą.

Filiżanka z papierowej wikliny

W środku są róze z krepy włoskiej.

papier, klej, farba

Kokardę z boku ma.

urodziny oryginalny prezent

Dodatkowo ozdobione roze sa liśćmi i perełkami.

Filiżanka z papierowej wikliny

W rzeczywistości filiżanka prezentuje się znacznie lepiej :)

Dziekuję za każde odwiedzinki :)

2 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)