szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, kwietnia 08, 2014

Kielich komunijny z rattanu

Dzień dobry :)

Już dawno chodził mi po głowie pewien pomysł, widząc kielichy komunijne z papierowej wikliny :) Dlatego też inspirację zaciągnęłam z internetu, gdyż takich kielichów już wiele powstało ale... no właśnie, ale takiego kielicha komunijnego jako pamiątka nie widziałam wykonanego z rattanu, więc postanowiłam taki zrobić :)

Efekty oceńcie sami ;)

Kielich komunijny jako pamiatka z rattanu

Kielich ma około 30 cm wysokości .

Kielich komunijny jako pamiatka z rattanu

Jak widać kolorów użyłam uniwersalnych aby pamiątka I Komunii Świętej pasowała i dla chłopczyka jak i dla dziewczynki :)

Kielich komunijny jako pamiatka z rattanu

Jeśli będzie ktoś chętny na taki kielich , zapraszam na priv, kolorystyka dowolna :)

Ja życzę Wam udanego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)