szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, marca 14, 2013

Kapelusz gigant ;P

Dobry wieczór, dziś ukończyłam pleść kapelusz z papierowej wikliny , dosyć gazet poszło na niego.... jest na razie w surowym stanie, mam nadzieje go fajnie ukończyć ;) myślę, że mi się uda :)

Po za tym udało mi się uchwycić modela hahaha Tiguśka mojego pupila ;P



Pozdrawiam obserwatorów :)

17 komentarzy:

  1. wooow :) świetnie wyszedł
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! Nie dość, że ładnie wygląda, to jeszcze ma praktyczne wykorzystanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodac , będzie wisiał u mnie na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje pomysły.Wrócę tu na pewno,żeby zobaczyc końcowy efekt.Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kapelusz.Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kapelusz ,bomba,jeszcze jak wykończysz to będzie niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super -bardzo duży,będzie niesamowity efekt jak będzie gotowy-pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super..ciekawe jak będzie wyglądał skończony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. badzo ładny i wiem ile pracy musiałaś w niego włożyć :) pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Jesteś mistrzynią , ja bym pewnie nawet podstawy nie zrobiła :) Pupilek cudny! Dzięki za odwiedzinki, miło mi Cię poznać. Ina

    OdpowiedzUsuń
  12. NO,no!Jestem pod wrażeniem. Obejrzałam sobie Twoje prace.Są wyjątkowo urokliwe.Ostatnio zrobiłam malutki koszyczek i wiem,ile to pracy,dlatego tym bardziej podziwiam! Pozdrawiam,Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)