szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, października 18, 2013

Pędzą , pędzą sanie! Niczym błyskawica....

Witajcie po długiej przerwie :)
Nakupiłam sobie kartek a4 w trzech kolorach i dłubię sobie moduły :)

Tym razem przedstawiam Wam sanie z origami modułowego jako stroik :)

Sanie origami modułowe.

Sanie origami modułowe.

Sanie origami modułowe.

Sanie origami modułowe.

Sanie origami modułowe.
Jak Wam się podobają? :)
Sanie mają w środku choinę sztuczną , szyszki, organzę i świeczkę :)
Jeśli chcecie być posiadaczami takich sań zapraszam na e-mail :) lub fb.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

4 komentarze:

  1. Wszystkie twe prace podziwiam zawsze z zapartym tchem takie cuda z papiru co ty tworzysz są godne uznania piękne buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. moglabys mi pokazać jak takie sanie wykonac bo sama robie troche origami modulowe ale chciałabym zacząc robić jakieś ciekawsze i coraz trudniejsze rzeczy ale jakoś nie mam weny

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)