szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lutego 18, 2014

Kosz i wazon

Witajcie słonecznie :)

U mnie pieknie słoneczko świeci aż miło :D 21 stopni dziś na plusie w słońcu póki co :)

Wczoraj postanowiłam udekorować mój wcześniej upleciony wazon oraz kosz :) Kosz jest dwukolorowy fioletowo-biały :) wazon również, do wazonu dam butelkę plastikową aby móc do kwiatów wlać wodę :)

Kosz z papierowej wikliny i wazon.




Róże w koszu są w kolorze fioletowym oraz różowym.

Kosz z papierowej wikliny i wazon.

Kosz z papierowej wikliny i wazon.

Kosz z papierowej wikliny i wazon.

Kosz i wazon są dość duże :)

Kosz z papierowej wikliny i wazon.

Wazon ozdobiłam różami z serwetki :)

Kosz z papierowej wikliny i wazon.


Może się Wam spodoba to co stworzyłam ;)

Życzę ciepłego dnia ! :)

2 komentarze:

  1. Wazon mi akurat do gustu nie przypadł, ale koszyk bardzo mi się podoba. Taki kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw:) uroczy kosz i wspaniały wazon :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)