szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, czerwca 02, 2015

Papuga - kurs, tutorial, origami modułowe, 3d.

Dzień dobry :)

Zrobiłam poraz pierwszy papugę origami modułowe (3d). Użyłam kolorów jasnego zielonego, ciemnego zielonego, niebieskiego.... W tym poście postaram się umieścić kurs na tę właśnie papugę. Nie zliczyłam dokładnej ilości modułów...

Popatrzcie teraz może na moją papugę origami 3d :)

Papuga tutorial.

Papuga stoi na stożku, który delikatnie ozdobiłam krepą włoską i storczykami.

Papuga z papieru kurs.

Oczy sągotowe, możecie je kupic np na allegro.

Papuga origami modułowe schemat.

Tył papugi ;)

Papuga origami modułowe, 3d, segmentowe.

papuga z papieru.

Bok papugi :)

Papuga origami modułowe, 3d, segmentowe.

Moja papuga jest zrobiona z origami modułowego , moduły są wielkości a4/8 .


Bierzemy 5 jasno zielonych modułów i 6 ciemno zielonych z nich tworzymy podstawę, jak na zdjęciu powyżej.


Gdy jesteśmy już przy tworzeniu 6-tego rzędu , dodajemy z każdego koloru z obu stron ( tu gdzie pokazuje palcem i tam gdzie jest biała kropla kleju ) po dodatkowym module i tak aż przez 4-ry rzędy...


Wyjdzie nam taka szparka ;)którą łączymy ciemnym kolorem ;)


W kolejnym rzędzie ( złaczyliśmy już dwa rózne kolory ciemnym zielonym ) dodatkowo w miejsce jasno zielonych dodajemy dwa zielone moduły a w miejsce ciemnych ciemne.... Wyjdzie nam kolejny rząd jak wyżej na zdjęciu.


W następnym rzędzie dodajemy tylko po jednym zielonym module a reszte rzędu uzupełniamy ciemnym zielonym. ( Patrz zdjęcie wyżej ).


W miejscu gdzie mamy trzy ciemno zielone moduły dodajemy dwa niebieskie ( to jest przód papugi ) póżniej po 6 ciemno zielonych i znów trzy niebieskie ( tył papugi ). Z każdym rzędem dodajemy niebieskie moduły tak aby z przodu było 6 szt modułów niebieskich a w tyle 7 szt niebieskich modułów. Teraz zaczniemy tworzyć tył papugi...


Gdy jak już wspomniałam mamy w tyle 7 sztuk niebieskich modułów, teraz zaczniemy je zmniejszać tzn z każdym kolejnym rzędem ma być o jeden mniej niebieskich w tyle modułów czyli 6,5,4,3,2 , w przodzie już nie dokładamy modułów.


Bok papugi ma wyglądać jak na zdjęciu powyżej.


Teraz tworzymy buzię papugi z powyższych elementów, które sklejamy może to być klej vicol lub klej na gorąco w pistolecie...


Buzia papugi powinna wyglądać jak na zdjęciu wyżej ;) Doklejamy ją klejem na gorąco najlepiej.



Ogon utworzyłam na odpowiednią mi długość wsadzając moduł do modułu , ogon może być różnokolorowy. Utworzyłam sześć takich "słupków" i doczepiłam do tyłu papugi ;) Najlepiej je doczepić klejem na gorąco ;) Pamiętaj , że ogon ma być w tyle papugi nie w przodzie ;)


Zaczynamy tworzyć skrzydła, pamietajcie aby nie zrobic dwóch identycznych tzn mają to być skrzydła tak jak by odbite w lustrze bo inaczej wyjdą Wam dwa prawe lub dwa lewe ;) Jak widac na zdjęciu powyżej zaczełam tworzyć skrzydło od ciemno zielonych modułów, myslę , że na zdjęciu wszytsko widać...


Specjalnie zrobiłam od razu drugie skrzydło , myślę, że na zdjęciu dokładnie widać gdzie , w którym rzędzie są jakiego koloru i po ile modułów... Poniżej umieszczam zdjęcia jak zrobić skrzydła...







Tak powinno wyglądać całe skrzydło , myslę, że zdjęcia są czytelne... Sama pierwszy raz robiłam papugę, może jak będzie okazja zrobic ponownie to wyjdzie lepsza ;)

Skrzydła oczywiście przyklejamy klejem na gorąco do papugi ;) Dorabiamy dzióbek z czarnych mniejszych modułów, oczka możemy sami dorysować lub kupić gotowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)