szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, maja 11, 2015

Kosz z wikliny papierowej - jasny fiolet.

Dzień dobry :)

Przed weekendem wyplotłam kosz z wikliny papierowej, pomalowałam na kolor jasny fiolet.

Wiklina papierowa.

Dziś wypełniłam go kwiatami lotos koloru jasnego fioletowego i łososiowego.

Wstązka satynowa, kosz, kwiaty.

Przyozdobiłam kosz wstążką satynową dookoła.

Kwiat lotos w koszu.

Kosz jest duży ma wymiary : szerokość 32 cm, wysokość 38 cm.

Kosz z wikliny papierowej - jasny fiolet.

Po bokach są kokardy z aplikacjami plastykowymi.

Kosz z wikliny papierowej - jasny fiolet.

Dodatkowo delikatnie przyozdobiłam girlandą z koralikami. Wiem taka kolorystyka była już wazonu z origami modułowego, na życzenie może powstać inny kolor kosza czy kwiatów :) Zapraszam bo dzie Matki tuż tuż ;)

Dziękuję, że zaglądacie do mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)