szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, stycznia 22, 2014

Zając - kurs krok po kroku jak wykonać zajączka z origami modułowego.


Witajcie :)
u mnie zapowiada się dość pracy, ale skończyłam dla Was kurs na zajączka z origami modułowego :) Święta wielkanocne za kilka miesięcy , ale myślę, że kurs Wam się przyda a zajączek będzie się pięknie prezentował podczas świąt :)

Szybciutko Wam opiszę jak go wykonałam :) Kolory mogą być inne a więc:

Robimy podstawę z 50 szt modułów. Wkładamy moduł  jeden do drugiego.  Następny rząd robimy tak, że odwracamy moduł w drugą stronę i go wkładamy. Wszystko sklejam klejem vicol aby było stabilne.

Kurs zając wielkanocny origami modułowe




Wkładamy tak moduły do wielkości nam odpowiadającej. U mnie wygląda to tak jak na zdjęciu. Potem zaczynamy układać głowę, czyli białe moduły wkładamy odwrotnie, tak jak widać na zdjęciu.


Następny rząd ( drugi ) robimy w ten sposób co brzuszek , czyli znów wkładamy moduł do modułu.Patrz na zdjęcie.


Starajmy się od razu kształtować głowę. Jak robimy brzuszek tak samo go starajmy się ukształtować, bo jak klej zaschnie to już nie ma odwrotu ;)


Jak mamy już głowę ( wielkość nam odpowiadająca ) to zaczynamy robić uszy. Ja włożyłam 12 modułów  na każde ucho. Zostawiając miedzy uszami szparę.


Moduły wkładałam, nie odwracając ich jednak starałam się aby bardziej ( troszkę )  były odchylone do tyłu.

Uszy robiłam dość wysokie, takie jakie mi odpowiadały wielkością :)


Zaczynamy teraz robić ręce. Bierzemy 14 modułów białych na każdy rząd. Rzędów robimy dwa. Kolejne dwa rzędy robimy z żółtych modułów. Ręce przyklejamy klejem na gorąco w brzuszek zajączka, i oto powstał nam zajączek. Dekoracja zależy już od Was :)






Powodzenia, ja biegnę pracować dalej , czas goni ! :)

30 komentarzy:

  1. Ja nawet nie wiedziałam, że takie fajne rzeczy można robić.


    Może zaobserwujemy swoje blogi? Ja już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ rewelacyjne rzeczy robisz a jakie pracochłonne... coś wspaniałego. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ty masz cierpliwość , ja to bym złożyła może 3 moduły a co dopiero całego takiego kicaka :) podziwiam, cuda robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kroliczek , spróbuje go zrobić
    Dopiero zaczynam przygodę z origami ale to uwielbiam chodź długo schodzi na robieniu modułów to i tak fajnie później patrzec jak własnoręcznie tworzy się cuda.
    Bardzo podziwiam za wytrwałość . :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne.podziwiam.w zeszłym roku sama robiłam kilka rzeczy z origami modułowego które ozdobiły salę w przedszkolu córki.moze w tym roku zrobię cos juz do szkoly...a chciałam zapytać ile w sumie modułów uzyłas do takiego zajączka?chodzi mi w przybliżeniu oczywiście(chcę sobie obliczyc ile to średnio czasu zajmie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na oko to z 1500-2000 szt modułó.

      Usuń
    2. a jeszcze zapytam z jakich papierów korzystasz?ja kiedys sama wycinałam z kartek a4 ale to troche ciężko a z tych małych karteczek biurowych to same takie wyblakłe kolory widziałam(przynajmniej u nas) i efekt był niezbyt ciekawy

      Usuń
    3. Ile tobie wyszło w przybliżeniu każdego koloru modułu?

      Usuń
    4. Ile w przybliżeniu jest każdego koloru?

      Usuń
    5. 50 szt x 12 rzedów = 600 szt w przybliżeniu każdego koloru.

      Usuń
  6. http://origami-modulowe-120.blogspot.com/ zapraszam do obserwowania i komentowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Jak masz instrukcję jak zrobić kubusia puchatka,maleństwo,prosiaczka i kangura to bardzo poproszę. Mój e-mail to: weronika252@vp.pl Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, wszystkie kursy jakie posiadam są na tym blogu w zakładce SCHEATY - KURSY :)

      Usuń
  8. bardzo fajny zająxzek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne ale origami to jest sztuka w której nie używa sie kleju ani nożyczek ....

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Sama w szkole robiłam robiłam podobna rzecz
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem jak zrobić z koła kształt brzuszka przy 3 zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, przepraszam ze dopiero teraz odpisuje. Tak samo jak na łabędzia się zaokrągla brzuszek , po prostu dokładając kolejne moduły kształtujemy brzuszek :)

      Usuń
  13. Przepraszam że zadaję tyle pytań,ale wiem już jak zrobić to przy 3 zdjęciu,i mam jeszcze jedno pytanie czy z połowy też mogę zrobić?Kartkę A4 dzielę zawsze na szesnaście a chciałabym żeby zając nie przekraczał 30cm

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie szkodzi ;) kto pyta nie błądzi :) Brzuch kształtujemy podobnie jak w łabędziu, dokładając kolejne moduły staramy się je dać tak aby ukształtować brzuch ( troszkę je wygiąć ). Tak, oczywiscie mozna zrobic z mniejszych modułow wtedy wyjdzie mniejszy zajączek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)