szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, listopada 15, 2013

Sanie z reniferami złotymi :)

Witajcie,
jakiś czas temu upolowałam sobie do sań dwa renifery złote :)

Jeśli by ktoś chciał taki zestaw na święta to pisać ;)






No i już kiedyś wysłałam kolejnego słoniko-mikołaja , tak się nim przejęłam , że o mały włos kłów bym mu nie zrobiła hahaha zrobiłam zdjęcie tego mikołaja z origami jak właśnie kieł nie miał , coś mi w nim brakowało ale na szczęście skapłam się czego mi brakowało ;P i dorobiłam to co trza było :)


Dziekuję za liczne odwiedziny, miłego weekendu życzę :)

3 komentarze:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)