szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, października 04, 2012

Moje pierwsze wyróznienie :) !

O jejku ale się ciesze hehe :D

Dziękuje bardzo za wyróznienie, które dostałam od : Karolinki
Ciesze się, że komus podoba sie to co robię :)





Zasady są następujące (pozwoliłam je sobie skopiować od Karoliny):
1. Skopiuj obrazek wyróżnienia i umieść go na swoim blogu
2. Podziękuj osobie od której otrzymałaś wyróżnienie
3. Przekaż nagrodę 5 innych blogom, które mają mniej niż 200 obserwatorów
Wyróżniam następujące blogi:
kuferkowe-rupiecie
hobbygosi
gojka80
betimojapasja
kapeluszniczka

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)Piękne robisz origami,ta słonikowa para bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)