szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, października 11, 2012

Choineczka :)

Witam serdecznie obserwatorów mego bloga a także nowych gości i tych co podglądają moje prace ukratkiem ;)

Dziś wziełam się za udekorowanie choineczki, którą zrobiłam wcześniej według kursu Ani
tak się prezentuje w doniczce i bez ;P








3 komentarze:

  1. Śliczna,bardzo mi się one podobają,a z różyczkami wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow śliczna!! a w doniczce wygląda uroczo :) Będę tu zaglądać na pewno bo masz bardzo interesujące prace. pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)