szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, marca 30, 2015

Bukiet dla Pani Młodej i Starszej Druhny :)

Witam,

weekend minął więc trzeba brać się do pracy :)

Właśnie skończyłam robić bukiecik dla Starszej Druhenki :) W kolorze czerwono-białym z krepy włoskiej.

Bukiet ślubny.

Bukiecik ten wykonałam metodą cukierkową, ozdobiłam perełkami, organzą, wstążką...

Bukiet z krepy włoskiej.

Dodatkowo przyczepiłam kokardkę ze wstążki.

Bukiet dla Pani Młodej i Starszej Druhny :)

Bukiet czerwony ma długości 27 cm, szerokości 18 cm.

Bukiet dla Pani Młodej i Starszej Druhny :)

Jak się podoba?

Bukiet dla Panny Młodej i Starszej Druhny.

Bikiet z białych róż już widzieliście, jednak daję zdjęcie dlaporównania :)

Bukiety.

Bukiet czerwony miał być mniejszy i jest taki.

czerwony, biały bukiet.

Dodatkowo zrobiłam dla każdego bukietu butonierkę.

Bukiet dla Pani Młodej i Starszej Druhny :)

Jest mi bardzo miło, że tak licznie mnie odwiedzacie :) Postaram się często dodawac posty do mojego bloga jak i na fp czy też mój profil na facebooku, mam nadzieję, że dalej będziecie mi tak samo dotrzymywac towarzystwa :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)