szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, marca 19, 2015

Koszyk wielkanocny - origami modułowe.

Dzień dobry :)

W słonecznych barwach powstał koszyczek wielkanocny z origami modułowego :) Wczoraj go zdążyłam złożyć , na szczęście moduły miałam porobione już dawno temu ;)

Wielkanoc koszyk

Koszyczek jest dość duży jego wymiary to szerokość dołu 21 cm, szerokość w najszerszym miejscu u góry 42 cm, wysokość 31 cm.

Z papieru koszyk na święconkę.

Ozdobiłam koszyczek wstążką satynową żółtą a do środka dałam sizal zielony.

Koszyczek.

Jak widzicie koszyczek z origami modułowego ma kolor żółty, czerwony i zielony.

Koszyk wielkanocny - origami modułowe.

Kolorki są żywe a koszyczek pomieści dużo święconek :)

Pozdrawiam Was gorąco i życzę miłego czwartku :)

7 komentarzy:

  1. Super wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym zrobic taki koszyk ,moglaby pani napisac instrukcje.Zalezy mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam kursu na taki koszyk, ale wystarczy w google wpisać jak zrobic koszyk origami modulowe i powinno coś wyskoczyć....

      Usuń
  3. chcialabym zrobic taki koszyk ,a nie widze instrukcji .Moglaby je pani dołaczyc ,prosze .ps zalezy mi!

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym zrobic taki koszyk ,moglaby pani napisac instrukcje.Zalezy mi

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)