szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, marca 16, 2015

Czarny bukiet z róż - krepa włoska.

Dzień dobry :)

Znów za oknem piękne słoneczko sobie świeci :)

A ja zrobiłam bukiecik, miał być czarny, z dodatkami białymi. Myślę, że podołałam oczekiwaniom....

Czarne róże.

Szeroki 28 cm, wysoki 40 cm. 

Czarny bukiet z róż - krepa włoska.

Róże zrobiłam metodą cukierkowa.

Róza cukierkowa, krepa włoska.

Dodatkowo ozdobiłam białą wstążką, perełkami i sizalem. Moim zdaniem nawet czarny bukiecik może być bardzo piękny :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)