szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

piątek, marca 20, 2015

Biały bukiecik z róż - krepa włoska.

Witajcie,

Ostatnio u mnie troszkę bukietów powstało i powstanie jeszcze :)

Tym razem zrobiłam na życzenie biały bukiecik z dodatkami czarnymi.

Krepa włoska, krepina włoska.

Jest to troszkę mniejszy bukiecik. Ozdobiłam róże czarnymi koralikami.

Ślub, chrzest.

Kokardę czarną zrobiłam i przyczepiłam.

Biały bukiecik z róż - krepa włoska.

Ładnie się prezentuje biel z czernią :)

Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za liczne odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Fajny bukiet :) Zazwyczaj nie podobają mi się bukiety gdzie jest kolor czarny, bo jakoś tak negatywnie mi się kojarzą, ale u Ciebie czerń jest subtelna i nie jest jej za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wywijasz i składasz te papierki.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bukiecik. Choć czarny kojarzy się z żałobą w tym bukieciku świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Twoje bukiety,chociaż ten biały bardziej mi się podoba niż ten
    czarny;)Pozdrawiam Marianna.)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)