szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lutego 24, 2015

Smerfetka - origami modułowe.

Dzień dobry :)

dawno nic nie pisałam, ale to dlatego, że zbierałam siły aby wykonać coś nowego.

Zrobiłam smerfetkę z origami modułowego. Propozycję aby ją wykonać padły już dawno gdy robiłam smerfy, jednak nie miałam czasu niestety... Doba ma tylko 24h a ja mam dwie ręce.

Smerfetka - origami modułowe.

Najtrudniej było mi zrobić włosy, jednak coś tam wymyśliłam  i jako tako wyszło.

Smerfetka - origami modułowe.

Smerfetka jest duża i dosyć waży , ma wysokości około 60 cm. Zrobiłam jej sukienkę, buciki :)

Smerfetka - origami modułowe.

Prezentacja z boku. Powiem Wam, że nigdzie w internecie nie  znalazłam smerfetki wykonanej, nawet smerfów nie ma :D no może są z dwie sztuki. Jedynie smerfetkę widziałam wykonaną na facebooku przez Panią Renatę i też nią się inspirowałam troszkę :)

Smerfetka - origami modułowe.

Rzęsy miałam zrobić czarne ale wtedy wydawałam mi się ta smerfetka bardzo groźna hehehe :)

Ogólnie poszło około ( mniej lub więcej , bo włosy liczyłam na oko ) modułów 2606 szt.

Życzę miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Wspaniała smerfetka. Podziwiam cię , świetnie sobie radzisz z różnymi postaciami i do tego masz dużo cierpliwości do robienia modułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam daj instrukcje

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)