szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, maja 19, 2014

Wózek na ślub, chrzest...

Witajcie :)

Ostatnio miałam lekki problem z komputerem ale na szczęście udało się wszystko naprawić :)

Pracowałam ostatnio nad dwoma wózkami z rattanu na ślub lub z okazji chrztu :)

Kolory wózków to wybielany rattan oraz zielony.

Wózek na chrzest ślub z rattanu.


Do wózka z wybielanego rattanu użyłam gipiury w róże.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Z tyłu ozdobiłam kotylionem.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

W środku są buciki zrobione ręcznie na drutach , poduszka  i materacyk.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Po bokach ozdobiłam wózek wstążkami oraz kwiatkami  z atłasu.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Tak prezentują się dwa wózeczki :)

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Zielony wózek ozdobiłam podobnie jak ten wybielany , z tym, że  użyłam gipiury z haftem :)

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Rączki wózków są z koralików.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

W tyle również kotylion.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Na środku tzw "budy" przebiega falbanka na gumce i cienka gipiura :)

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

W środku jest ozdobna poduszeczka, materacyk i serduszko kryształowe.

Wózek na chrzest ślub z rattanu. Pamiatka slubu, chrztu.

Myślę, że taki upominek można wręczyć na ślub zamiast kwiatów lub też na chrzest w końcu to oryginalny prezent ;)

Zapraszam :)

6 komentarzy:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)