szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, stycznia 19, 2014

Kurs - krok po kroku jak wykonac wazon duży.

Dobry wieczór,
dziś zrobiłam dla Was kurs na wazon, hmmm może mieć wiele zastosowań np pień drzewa, stojaka.... Wszystko zależy od Waszej wyobraźni.

Zaczynajmy :)

Wycinamy dwa małe koła z tektury ( po pudełku ) koła wielkości małego talerzyka .
Co 2 cm zaznaczamy sobie odstępy.



Do rurek z papierowej wikliny wkładamy drut, grubości 1,8 ( taki chyba mam hehehe ) , i na miejsca zaznaczone na tekturce umieszczamy te rurki , sklejając je klejem na gorąco w pistolecie.  Dokładamy dwie rurki bez drutu, z nich będziemy wyplatać.


Drugą tekturkę przyklejamy na tę z rurkami :)


Teraz odginamy rurki ku górze.


Z dwóch rurek , które nam zostały ( te bez drutu) zaczynamy pleść nasz wazon splotem ósemkowym.


Gdy skończą nam się rurki, to doklejamy kolejne, klejem biurowym.


Wyplatamy dalej.


Gdy już trochę wyplotliśmy, wyginamy rurki do środka, tak jak na zdjęciu.


Pleciemy dalej :) Jednak gdy już będzie trochę ciasno pleść, to pleciemy co dwie rurki.


W ten sposób u dołu powstanie zaokrąglenie :) Pleciemy tak do wysokości nam odpowiadającej.


Zakończamy w ten sposób, że rurki, którymi wyplataliśmy wazon, chowiemy do środka, pod drugą rurkę, jak na zdjęciu.


Wystające rurki wkładamy do środka :)


Tak się prezentuje nasz wazon, który może mieć naprawdę wiele zastosować, wszystko zależy od Waszej wyobraźni :) DO środka podczas wyplatania mogłam dać butelkę plastikową po napoju , aby móc wodę wlać do środka na kwiaty, jednak ten wazon będzie służył do czegoś innego, zobaczycie wkrótce :)



Powodzenia w wyplataniu :)


8 komentarzy:

  1. Świetny kursik :) Bardzo ładny wazon Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo kształt wazonu, kursik rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kursik - cudowny wazon oraz koszyczki.
    Muszę spróbować nowej techniki u mnie - papierowej wikliny.
    Zapraszam do mnie - jolciafasolcia.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie strasznie mi się podoba �� juz zaczynam robić rurki i spróbuje zrobić taki wazon..super kursik pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie strasznie mi się podoba �� zaraz zaczynam robić rurki i biorę sie di roboty..super kursik Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu piekny wazon...a rurek z drutami wydaje mi sie że powinna byc parzysta liczba...wtedy wyjdzie po dwie do zaplatania(i oczywiście oprócz tego + 2 rurki bez drutu...czy dobrze myslę?...czy tylko głośno mówię..-)pozdrawiam)Ania.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)