szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, lipca 29, 2015

Diabeł - origami modułowe.

Witam,

dawno nic nie wstawiałam, jakoś pomysłow mi juz brak hehe ale mimo to każdego dnia składam sobie moduły na "zaś" .

Dziś przedstawiam Wam mojego pierwszego diabełka z origami modułowego :) Ma wysokości 55 cm. Moduły jakie robię to kartkę a4 dziele na 8 czesci. Często mnie o to pytacie więc pisze ;)

diabeł z papieru

Ma widły, rogi....

diabeł z papieru na prezent śmieszny

A w tyle ogonek :) Podstawe ma z 50 szt modułow ( jeden rząd 50 szt ) . Nie pytajcie o ilość rzędów robię na oko do odpowiadającej mi wysokosci :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam on do gustu ;) można do niego dołaczyc karteczkę ze śmiesznym wierszykiem i wręczyć komuś na jakąś okazje osiemnastkę, urodziny, wieczór panieński.... :)

Dziękuję, że zaglądacie do mnie nawet wtedy gdy nie dodaję postu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)