szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, sierpnia 31, 2016

Olaf z Krainy Lodu - origami 3d, modułowe, jak zrobić? Tutorial, opis.

Dzień dobry :)

Widziałam już Olafa z Krainy Lodu wykonanego z origami modułowego, 3d. Ale mimo to postanowiłam zrobić swoją wersję. Myślę, że mi się udał.

Przy okazji powiem Wam jak on powstał, nie mam zdjęć zrobionych krok po kroku ale jak opiszę jak go zrobić to wydaje mi się, że zorientujecie się :)

Mój Olaf  ma wysokości ok 62 cm. Jak zwykle robię swoje figurki z origami modułowego z modułów a4/8. Jeśli użyjecie mniejszych wyjdzie po prostu mniejszy Olaf :)

Podstawa z 30 szt modułów w jednym rzędzie.

Olaf z Krainy Lodu - origami modułowe, 3d, z papieru, bajka, postać, prezent, dla dziecka, duży Olaf, biały, brąz, czarny, marchewka,

Ilości modułów nie zliczyłam ale wyszła jedna reklamówka jednorazowa z biedronki i jedna mniejsza :) Zaczynałam robić Olafa z Krainy Lodu od dołu.

Podstawa 30 szt w jednym rzędzie, rzędów 10.

Tutorial jak zrobić Olafa z Krainy Lodu, opis, schemat

Kolejno jak robiłam rząd 11 to obróciłam moduły. I znów zaczęłam robić jak poprzednio.

1 rząd obróconych modułów.
Kolejno 8 rzędów , modułów wsadzanych normalnie.

Jak zrobić Olafa z bajki?


W ten sposób powstał brzuch Olafa.
Więc zaczęłam robić głowę :) Znów obróciłam rząd modułów. Kolejno dodawałam moduły odwrócone przodem. Zrobiłam tak rząd jeden z białych modułów. Drugi rząd zaczęłam robić tak, że trzy czarne moduły odwróciłam, zaczęła powstawać buzia Olafa, a na około dodawałam białe ale już nie odwrócone. W kolejnym rzędzie wszystkie moduły, które dodawałam to były przodem. Zaczęłam od dodania czterech sztuk czarnych elementów. Na około znów białe... Potem 5 czarnych, na około białe... 6 sztuk czarnych , na około białe..... Szósty rząd już był cały biały jak kolejne...


Czyli w skrócie :
Głowa Olafa z Kariny Lodu powstała od jednego rzędu odwróconych modułów białych.
Pierwszy rząd to białe moduły, wsadzane normalnie, przodem.
Drugi rząd to trzy odwrócone czarne moduły ( powstaje buzia ) , na około wsadzane przodem białe elementy.
Trzeci rząd to cztery czarne moduły wsadzane przodem, na około białe...
Czwarty rząd to pięć czarnych modułów wsadzanych przodem, na około białe...
Piaty rząd to sześć czarnych modułów wsadzanych przodem , na około białe...
Kolejne pięć rzędów to białe moduły, wsadzane normalnie.

postać z bajki na prezent dla dziecka, z papieru, zrób sam, diy, tutorial,

I znów obróciłam białe moduły, zaczęłam robić końcówkę głowy.
Kolejne dodawałam też białe już normalnie, wyszło mi tak rzędów sześć, w siódmym dodawałam do jednego moduły dwa. W ten sposób powstał nam tułów Olafa z Krainy Lodu.

Olaf z Krainy Lodu - origami modułowe, 3d.

Tak wygląda z tyłu. Z początku nie wiedziałam z czego zrobić ręce, włosy.... miałam inne pomysły, ale pozostałam przy modułach. Do tego celu użyłam koloru brązowego. Wsadzałam moduł do modułu, powstały tak ręce i włosy, które potem przykleiłam w odpowiednie miejsca używając kleju na gorąco w pistolecie. Nos został zrobiony z pomarańczowego papieru, ze stożka :) To marchewka hehehe ;)

Olaf z Krainy Lodu - origami modułowe, 3d.

Na koniec wycięłam oczy, guziki, brwi... No i gotowe :) Podoba się?

Powodzenia w składaniu :)

1 komentarz:

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)