szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, września 05, 2016

Wózeczek na chrzest dla dziewczynki - rattan różowy.

Dzień dobry :)

Zrobiłam wózeczek z rattanu koloru różowego. Dodatki dobrałam białe.

chrzest, dziecko, dziewczynka, chłopiec, narodziny, ślub, wesele, roczek, prezent, oryginalny

Wózek ten ma wysokości 29 cm, długości 27 cm, szerokości 20 cm.

chrzest, dziecko, dziewczynka, chłopiec, narodziny, ślub, wesele, roczek, prezent, oryginalny, rattan, różowy

Kwiatki zrobiłam sama ze wstążki.

chrzest, dziecko, dziewczynka, chłopiec, narodziny, ślub, wesele, roczek, prezent, oryginalny

W środku jest materacyk i podusia, którą uszyłam sama.

chrzest, dziecko, dziewczynka, chłopiec, narodziny, ślub, wesele, roczek, prezent, oryginalny, wózek, rattan

chrzest, dziecko, dziewczynka, chłopiec, narodziny, ślub, wesele, roczek, prezent, oryginalny


Pozdrawiam i dziękuję, że mnie odwiedzacie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)