Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, lutego 15, 2012

14 kul dla Mam

Udało mi sie ukończyć 14 kul , przedszkolaki wręczą je swym mamom w Dniu Dnia Matki jako zawieszka do okna , koleżanka jeszcze doczepi do nich kokarde ;)


6 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz,pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doсenіam ωalοry informacji, które zamieszczasz na blogu.
    Czуtanie ich to sаma raԁość.
    Styl stгony jest κapitalny, zaś aгtykuły
    ѕą naprawԁę ρierwszorzędne:D Dobra
    robota:) Рozdrawiam.

    my website: www.ranker.ws

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz cuda,cuda,cuda.Próbuję tez coś robic ale czarno to mi wychodzi. Napisz jak tworzysz kule (te 14 szt).Szacun i ukłony.
    Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękuję :) Kule robię z kwiatów lotosu http://origami-pasja.blogspot.com/search/label/kurs%20-%20kwiat%20lotosu potem sklejałam listek do listka aż wyszła mi kula... ale lepiej się to będzie trzymać jeśli się kwiat lotosu po prostu przyklei klejem na gorąco do kuli styropianowej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)