Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, lutego 26, 2013

Zapraszam po wyróżnienia :)

Witam serdecznie :)
już jakiś czas Was obserwuję i wiem, że swoje prace tworzycie z wielką pasją , zaangażowaniem, sercem... :) dlatego też chciałam Wam wręczyć to skromne wyróżnienie :)


Najchętniej bym wyróżniła wszystkie blogi , ale wiem , że aby wszystkie je wyróżnić to zajęło by mi mnóstwo czasu , dlatego wymienię tyle ile będę w stanie wymienić ;)
możecie sobie pobrać jeśli chcecie to wyróżnienie i
wstawić je na swój blog :)

WYRÓŻNIAM :


 Zapraszam serdecznie wszystkich tu zaglądających do zerknięcia na wymienione blogi :)
Pamiętajcie, to na Was się wzoruję ;)
nie tylko poprzez pracę ale i dobroć serca ;)
Pozdrawiam.


10 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim wyróżnionym:))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Bardzo bardzo dziękuję za wyróżnienie:]. Jest mi niezmiernie miło i przyjemnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję pięknie za wyróznienie :)Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za wyróżnienie jest mi niezmiernie miło :)))TAKIE CUDOWNE RZECZY TWORZYSZ życzę miłego dnia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło z tego powodu :) Piękny blog więc teraz na pewno będe tu do Ciebie zaglądac :)

    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie !!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)