Obserwatorzy Google+

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

środa, kwietnia 17, 2013

Kapelusz gigant - ukończony!

Witam ,
w końcu ukończyłam mój gigantyczny kapelusz !!! :D
Sama nie wiedziałam jakiego koloru on będzie i nie wiedziałam czym go udekorować, jednak dziś miałam mała wenę i z efektu jestem zadowolona :)









Zapraszam do poczytania mojego poprzedniego posta i do skorzystania z tej opcji ;) to nic nie kosztuje a warto aby ludzie dostrzegli Wasze piękne prace :)

Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za każde miłe słowo :) 

16 komentarzy:

  1. Ależ cudowny!!! Bardzo mi się podoba ;) Świetne kolorki i ta góra! Wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się,że jesteś zadowolona,bo efekt jest rewelacyjny;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki rewelacyjne jak i cala reszta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kapelusz:) Bardzo lubię zieleń. - komentarz od http://jesienne-kolory.blogspot.com przepraszam ale przez przypadek odrzuciłam komentarz :(

    Dziękuję za komentarze kolorki sa troszke żywsze niż na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny!!! Mogłabym taki nosić, chociaż nakryć głowy nie lubię:)))
    Zapraszam do siebie http://unikatart.eu/
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No,no cierpliwości to ci nie brakuje.Świetny efekt. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kapelusz i kolor, ja nigdy nie mogę takie uzyskać :)
    Bardzo dziękuję za miłe słowo i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz piękny ale prace z origami mnie powaliły,są cudne.Kiedyś chciałam zrobić łabędzia ,włączyłam sobie kursik zaczęłam składać karteczki ale jak zobaczyłam ile muszę ich naskładać -zrezygnowałam.Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny!
    W ogóle jestem pod wrażeniem rzeczy, jakie wyczarowujesz z papieru!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)