szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, lipca 03, 2014

Kuferek ślubny.

Cześć :)

Od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pewien pomysł. Wszędzie widać kuferki zdobione metodą decoupage, a ja postawiłam na tasiemki, koronki, perełki :)

Przedstawiam Wam swojego pomysłu kuferek ślubny ( lub na inną okazję ).

Kuferek ślubny.

 
Kuferek taki można wręczyć Państwu Młodym zamiast kwiatów, a w środku dać pieniądze lub jakiś inny prezent.

Kuferek ślubny.

Jeśli będą chętni to z czasem powstaną kuferki na inne okazję ;) a pomysłów kilka już mam w swej głowie  ;)

Kuferek ślubny.

Kuferek ślubny.

Kuferek ślubny.
Kuferek ślubny.

Zapraszam serdecznie :)

9 komentarzy:

  1. Kuferek jest oryginalny i zrobiony inaczej niż inne!!! Mi podobają się różne różności. Tak więc kuferek z tasiemkami, koronkami i perełkami - jak najbardziej:)))) Mając jakiś pomysł na "coś" warto zadać sobie pytanie - Czemu nie? A odpowiedź wskaże drogę:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten kuferek, bardzo mi się podoba. Jest rewelacyjny! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, miła odmiana przy decoupage'u, któego faktycznie ostatnio zrobiło się sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kuferek, taki delikatny :) równie dobrze można go dać na chrzest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się wspaniale. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)