szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, lutego 25, 2016

Sukienko-kosz na wino dla Państwa Młodych - wiklina papierowa.

Dzień dobry :)

Oj dawno nic nie wykonywałam z wikliny papierowej, mimo, że gazet mam troszkę w domu jakoś chęci a czasami czasu nie miałam aby coś wykonać  tą technika. Ale się zmobilizowałam.

Powstał sukienko-kosz na wino dla Państwa Młodych , to bardzo oryginalny i niepowtarzalny kosz gdzie można dać do środka winko, cukierki lub jakis inny upominek. W sklepie takiego nie znajdziecie hehe

wiklina papierowa, kosz, na wino, stojak na wino,

Czasu na stworzenie takiego kosza potrzeba naprawdę dużo, ale myslę, że warto poświęcić swój czas aby powstało coś oryginalnego, fajnego.

Sukienko-kosz na wino dla Państwa Młodych - wiklina papierowa.

Jak widzicie kosz przyozdobiłam organzą, gipiurą, gumokoronką, wstązką z kwiatkiem.

stojak na wino, oryginalny prezent dla młodych, suknia slubna, ślub, wesele,

Prezentacja z boku. To w sumie trzeci kosz zrobiony przeze mnie tą metoda.

Sukienko-kosz na wino dla Państwa Młodych - wiklina papierowa.

Tył. Chciałam uchwycić sukienko-kosz jak najlepiej potrafiłam. Podoba Wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)