szybka-kasa

Witam :) !

Jeśli inspirujesz się moimi pracami, wstaw link do mojego bloga. Potraktuje to jako podziękowanie za włożony trud oraz wysiłek w swoje prace. Wszystkie prace zawarte na moim blogu, profilu fb czy fanpagu są mojego autorstwa oraz pomysłu i nie zezwalam na kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody ! Gdy na kimś się wzoruję zaznaczam to. Dziękuję za zrozumienie.

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, lipca 25, 2016

Duży kosz z papierowej wikliny.

Witam,
uplotłam duży kosz z wikliny papierowej. Pomalowałam go na kolor jasny szary. Ozdobiłam kwiatkami ze wstążki jasnego brązu, ciemnego brązu oraz intensywnego żółtego . Dodatkowo przyozdobiłam gipiurą :) Koszyk może mieć wiele zastosowań :) Wiele godzin poświęciłam na zrealizowanie takiego kosza :) gdyby ktoś myślał ze to tak hop siup ;)

kosz na słodkości, na ręczniki, na pamiątkę, z papieru, gipiura,

szary, brąz, jasny brąz, ciemny brąz, żólty,

kosz w podziekowaniach dla rodziców

kosz z kwiatami

recznie zrobiony kosz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za kazdy pozytywny komentarz, to motywuje do dalszego działania :)